piątek, grudnia 18, 2009

55. Anielska zabawa blogowa

Zapisalam sie do anielskiej zabawy blogowej u Antoniny http://uantoniny.blogspot.com/
---------------------------------------------------------------------
Trzydziesty piaty tydzień (1-7 grudzien)
Czy zdolam rozpoznac byt,
Ktory odnajduje sie na nowo
W tworczym naporze duszy?
Czuje, ze dana jest mi moc,
Aby w pokorze wlasna samosc
Wlaczyc jako ogniwo w samosc swiata.
Rudolf Steiner ''Antropozoficzny kalendarz duszy''

Trzydziesty szosty tydzień (8-14 grudzien)
W glebinach mej istoty
Dazac do objawienia
Tajemniczo przemawia Slowo swiatow:
Napelnij cele swojej pracy
Swiatlem mojego ducha,
Aby ofiarowac sie przeze mnie.
Rudolf Steiner ''Antropozoficzny kalendarz duszy''

ZIMA
Trzydziesty siodmy tydzień (15-21 grudzien)
Ped mojego serca dazy blogo, by niesc
Duchowe swiatlo w noc swiatow zimowa,
Aby zalazki duszy jasniejac
Zakorzenily sie w podlozu swiatow,
A Slowo Boze w mroku zmyslow
Blaskiem i brzmieniem wszelki byt przenikalo.
Rudolf Steiner ''Antropozoficzny kalendarz duszy''
-------------------------------------------------------
Lacrimo ------> sushi bylo przepyszne :-) Sniegu mamy duzo i sypie caly czas, mam nadzieje, ze Swieta Bozego Narodzenia beda rowniez w pieknej snieznej atmosferze:-)
MonikoR ---------> mysle, ze motywy reniferow i losi moznaby wykorzystac dziergajac tez sweter dla doroslych ....czemu by nie ;-) No, a sushi tak instynktownie, albo moze raczej zapamietalam co tam w srodku bylo, jak jadlam sushi w restauracji, a w domu probowalam zastosowac podobne produkty :-)
Elin Osa Søreng ---------> Ja, den er søt, jeg likt den med en gang og tenkt, at jeg må bare prøve å strikke den :-)
Anno ----> moje robotki reczne ostatnio ida mi jak.... ufff! Nie mam poprostu czas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz