piątek, sierpnia 21, 2009

27. Paputki

Zrobione na drutach i troszke zfilocowane paputki dla maluszka. Uzylam wloczke Alpakka Inca 175 m na 50 g, 100%welna, dwie nitki, kolor: zielona i biala.
Co do spodenek, to zabraklo mi wloczki i dopiero w poniedzialek bede miala mozliwosc zakupu nowej. Jednoczesnie w poniedzialek zaczyan urlop, pakujemy sie i lecimy na wakacje do Polski, wiec pewnie spodenki beda gotowe w przyszlym tygodniu.
-----------------------------------------------------------------
Jeg strikket og tovet litt sånne tøflenne til min lille gutten. Jeg brukt Alpakka Inca 175 m / 50 g, 100% ull. Jeg blandet 2 farger: grønn og hvit.
Denne bukse som strikket blitt ikke ferdig fordi ble fri for garn, så må kjøpe etter helga. På mandag også begynner ferie og vi pakker koferten og reiser til Polen, så sikkert jeg bli ferdig med bukse neste uke.

3 komentarze:

  1. Så søte de er! Ble litt forvirret over språket her, men så oppdaget jeg at det var norsk også - da var det litt lettere å lese ja :-) Ha en fortsatt fin helg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fine tøfler!God tur til Polen!
    Ha ei fin helg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flotte tøflar! God tur til Polen og ha ein fin søndag.

    OdpowiedzUsuń