wtorek, kwietnia 02, 2013

213. På pinner

Moje aktualne robotki. Sweter, ktory nie bedzie latwo wykonczyc. Bede musiala po raz pierwszy zszyc czesci na rekawy i przeciac nozyczkami i to jest straszne!
Strikking som pågår. Denne genser bli ikke lett å montere. For første gang skal jeg sy og klippe opp og det virker skummelt.

 Og her bli kjole til 2 års prinssesa mi :-)
A tu zaczatek sukienki dla mojej dwulatki :-)

Og igjen bursdagskake, det må jo feires bursdag i barnehagen også :-)
W przedszkolu tez trzeba obchodzic urodziny :-)

5 komentarzy:

  1. Będzie cudny!!!!! Super Ci wychodzi. A metoda steeking nie jest straszna. Używałam już jej kilka razy. Przecinałam otwory na pachy, przód swetra na rozpinany, dekolt...Trzeba dobrze zabezpieczyć oczka po obu stronach lini cięcia i ciaaaach... Wierzę, że się uda!
    Sukieneczka dla Córci też zapowiada się super.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No w przedszkolu w przede wszystkim!! Zazdroszczę odwagi w przecinaniu i mocno kibicuję, bo zapowiada się bardzo ciekawie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek bardzo fajny. Trzymam kciuki żeby oczka po przecięciu trzymały.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzór wrabiany jest nieziemski! Kibicuję przy wykańczaniu, ja jeszcze się na cięcie nie odważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór jest uroczy. Trzymam kciuki za przycinanie!

    OdpowiedzUsuń