środa, stycznia 20, 2010

61. Sweterek w uzyciu / Genser i brukt

Antoni i sin genser / Antoni w swoim sweterku
---------------------------------------------------------
alicja11 ------> dziekuje. Mysle, ze jest dumny ;-)
Anisa -----> dziekuje :-)
Lacrima -----> dziekuje :-)
Anonimowa ciociu -----> prosze bardzo, ekstra wpis ze zdjeciem Antoszka :-)
Katarzyna / Kathryn --------> milo mi, ze podoba Ci sie nasz blog :-) zapraszamy czesciej :-)
Maret ------> ja, det er sant ''ikke-norsk'', jeg er polsk, men bor i Norge, så jeg er nøyd å besøke flotte norske blogger :-) Koselig at du likt genser :-)

LivM --------> tussen takk :-)
--------------------------------------------------------
Czterdziesty drugi tydzień (19-25 styczen)
Posrod tej mrocznej zimy
Objawieniem wlasnej sily
Jest mocne dazenie duszy,
By skierowac ja w ciemnosc
I przeczuwajac cieplem serca,
Wyczuc objawienie zmyslow.
Rudolf Steiner ''Antropozoficzny kalendarz duszy''

3 komentarze:

  1. Przyjełam zaproszenie, klikam i co widzę? Śliczne dziecko w pięknym swetrze!Chyba ma ochotę coś zjeść... Moja najmłodsza córcia ostatnio zjada własne nogi lub skarpetki i jest tym zachwycona.No ale ona ma 6 miesięcy i jej wypada. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojniak:) w super sweterku, tylko ta poducha na glowie? HIhi, zartuje:) jak bedzie za maly to ja moge w spadku dostac:)

    OdpowiedzUsuń