środa, sierpnia 20, 2014

317. Wspólne dzierganie i czytanie po raz pietnasty

Wspolnie z Makneta czytam i dziergam



Zabralam sie za montowanie moich kwadratow i projekt LENKA dobiega konca. Do tego czytam ''Noc w bibliotece'' Agaty Christie. Tym samym nieskromnie stwierdzam, ze zarowno moje dzierganie, jak i kryminal bardzo mi sie podoba :-)


Wieczorem dzieciom do snu czytalam ''Opowiadania dla przedszkolakow''. Oczywiscie juz przy pierwszym opowiadaniu - czytanie przerodzilo sie w wspomnienia z wakacyjnej wycieczki do ZOO w Chorzowie :-)







5 komentarzy:

  1. Christie - też lubię. A "Noc w bibliotece" ostatnio sobie obejrzałam... Czekam na całość z kwadracików :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I słusznie, bo kryminał bardzo dobry. Może nie aż tak jak "Dziesięciu Murzynków" czy "Morderstwo w Orient Expressie" ale też całkiem na poziomie. ;) Wiesz co dobre.
    Podziwiam projekt kwadratowy, bo ja utknęłam na którymś tam kwadraciku [bodajże 40?] i leżą sobie w pudełku już dobre 3 lata. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię za chęć kwadratowania, łączenia i chowania nitek ;) Przede mną kocyk w sówki, a tam będzie mnóstwo nitek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwadraciki bardzo kolorowe, sliczne!

    OdpowiedzUsuń