sobota, czerwca 02, 2012

158. Sweater III

Zrobiłam sweterek na zamowienie. Wczesniejsze wykonania mozna zobaczyc tutaj i kliknij tutaj.
Opis pochodzi z MOR AASE. Użyłam włóczkę Mor Aase Superwasch (100% wełna, 50 g = ok.93 metry). 
Strikket genser med rund sal for bestilling. Jeg har strikket den før, du kan se klikk her og klikk her.
Oppskrift kommer fra MOR AASE. Brukt garn Mor Aase Superwasch (100% ull, superwasch, 50 g = ca 93 meter).





Welniane swetry zawsze na czasie:) ...zwlaszcza jak tak wygladal ostatni dzien maja!
Ull kommer godt med uansett måned, slik så det ut siste dagen i mai måned :)



5 komentarzy:

  1. Sweterek świetny a śniegu to już bym nie chciała, chociaż dziś zimno jak diabli:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna robota coś podobnego chce dla mojego smyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweterek, ja chyba w życiu takiego nie zrobię:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba ms

    OdpowiedzUsuń