wtorek, lutego 22, 2011

93. Sweater I

Taki sweterek zrobiłam dla Antosia. Opis pochodzi z MOR AASE. Użyłam włóczkę Mor Aase Superwasch (100% wełna, 50 g = ok.93 metry).
Strikket genser med rund sal til Antoni. Oppskrift kommer fra MOR AASE. Brukt garn Mor Aase Superwasch (100% ull, superwasch, 50 g = ca 93 meter).




Zbliżenie na wzór.
Det er mønster som går rund halsen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alicji z krainy robótek (http://alicja11.blogspot.com/) dziękuję serdecznie za wyróżnienie.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Biorę udział w konkursie, jeśli chcesz możesz mi pomóc wygrać, zagłosuj na mój projekt KISS meble.
Klikać można CODZIENNIE :)
Oto link do konkursu http://www.twoj-projekt.meble.vox.pl/olajda/
z góry dziękuję i pozdrawiam -

- Ola


KAN DU VÆRE SÅ SNILL OG HJELPE MEG MED KONKURRANSE..
Gå på linken http://www.twoj-projekt.meble.vox.pl/olajda/ og trykk på rødt knappen til høyre (nede) som hete głosuję.
Tusen takk på forhånd ;)
Du og dine venner også kan stemme på hver dag!!

9 komentarzy:

  1. Piękny sweterek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. Piękny wzór, doskonały dobór kolorów. Bardzo, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny sweterek. Już mi się podobał, gdy pokazałaś jego początki na spotkaniu robótkowym na Facebooku. Precyzyjną pracę wykonałaś. Gratuluję efektu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. małe dzieło sztuki - a gdzie Antoś w owym sweterku ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek rewelacyjny, zagłosowałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny sweterek i taki dopracowany.

    OdpowiedzUsuń